dinsdag 17 maart 2015

Cards and Scrap kaartuitdaging 232 "mannenkaart"!

 Hallo allemaal,

Vandaag start weer een nieuwe kaartuitdaging op Cards and Scrap.
Masculine/Male of te wel een mannenkaart!

Dit is mijn mannenkaartje.




Het papier met spijkerstofzakken gebruik ik vaker voor een mannenkaart, heeft gelijk een wat stoerdere uitstraling. Embossing, label, touw, spijkerbrads, lint en paperclip maken de kaart af.

Op Cards and Scrap zie je nog meer mannenkaarten die door team roze gemaakt zijn.
Doe gezellig mee, er is een mooie prijs te winnen.

De sponsor dit keer is:





Leuke Stempels
Markt 1 - 7442 EC Nijverdal - Tel: 0548-612484

Wens jullie een fijne en zonnige week toe,
Marijke

18 opmerkingen:

Peggy zei

Heel leuk kaartje ! Marijke.
Super leuk idee met het zakje.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Bernadet zei

Superleuke kaart marijke!!
Lekker stoer zo met die zak.

Els zei

Wat een mooie stoere mannenkaart is dit met de jeans.
Groetjes, Els

Margo zei

Wat een leuke en stoere kaart !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Ja echt stoer ! Tof gedaan ! Groetjes ☆ sarah ☆

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
wat prachtig gemaakt !
het papier lijkt net echt, hele leuke mannenkaart,
liefs, Ans

Mariken zei

Wauw, tof en gaaf is je mannenkaart!

Mary zei

Leuke en stoere mannenkaart! Dat papier lijkt net echt! Gaaf!

Diny zei

PRACHTIGE mannenkaart Marijke....ik ga proberen mee te doen. Ik had juist eerder deze week twee keer een mannenkaart laten zien.
Groetjes Diny

Kaartenkraam zei

Ik dacht eerst dat het echt spijkerstof was, zo echt!!! Leuke stoere kaart!

groetjes van Ank

Cornelie zei

Leuk en idd stoer! Tof gedaan.
Ik ben helemaal weg van je taartenkaartjes uit je vorige post!!

Ellen zei

Echt super stoer! Papier? Het lijkt wel een echte spijkerbroekzak!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Die is echt keihard en stoer.

Ellen zei

Hij is leuk! En inderdaad maakt de spijkerstof het gelijk stoer en mannelijk. Ik heb er net eentje gemaakt en het is vaak al zo lastig! Nou ja, ik heb net een stempel voor een mannenkaart gekocht, dus wie weet...

groetjes, Ellen

Colien zei

Stoer! Leuke uitdaging, ga em ff opslaan :)
grtz.Colien

Marjan zei

Gaaf joh, echt een heel stoere kaart met de broekzak!

Alina zei

geweldig, Marijke, alles klopt!!!

Aartje zei

Wat een leuke stoere kaart, grappi dat spijkerstof papier.
Groeten, Aartje