dinsdag 21 mei 2013

Cards and Scrap # 168 "met wie spreek ik"!

Hoi allemaal,
 
Is iedereen goed het Pinksterweekend doorgekomen? Ik in iedergeval wel, lekker een weekendje weggeweest naar Lommerbergen in Reuver. Samen met manlief en hond Elmo. Chantal had een turnkamp en zoonlief gaf een verjaardagsfeest voor de studentenclub (huis staat er nog haha) dus wij dachten wegwezen..........................................
 
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Cards and Scrap. Challenge #168 en die is "met wie spreek ik"! Van Mariska van Stempelfeest hebben we voor deze challenge een i pakketje met mooie Stampin Up spulletjes gekregen. Hiermee ben ik natuurlijk aan de slag gegaan en een kaartje gemaakt.

 
Alles is van Stampin 'Up behalve het touwtje en de fineliner.
DP 'In color Designer Series Paper Stacks', spatjes gemaakt met de spritzer tool, stempel 'feeling sentimental, div. lintjes,  Border 'Adorning Accents Edgelits', pons 'Jewelry Tag'.
 
De stempel heb ik nog wat ingekleurd met een waterpenseel en inkt pads van Stampin Up!

De sponsor deze week is natuurlijk Stempelfeest!
 
Kijk even op Cards and Scrap om te zien wat team roze deze keer voor mooie creaties heeft gemaakt en doe gezellig mee!
 
Vanmiddag kom ik terug met nog een bericht, de nieuwe superchallenge start ook vandaag en dit keer heb ik ook voorbeelden voor gemaakt.
 
Groetjes,
Marijke
 

18 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Mooi kaartje Marijke.Groetjes Joke

Peggy zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
De stempel is heel erg leuk he.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Unknown zei

Superleuk!!! Lekkere vrolijke kleurtjes, en die kleine tekstjes vind ik ook erg leuk erbij.
Groetjes Elly

Aletta zei

Wat een geweldige mooie kaart.
Leuk hoe je de tekst heb verwerkt op de labeltjes...
Groetjes Aletta

Ingrid Reyners zei

Lekker weg geweest met pinksteren,groot gelijk! Je kaartje vind ik erg mooi van kleur, ook de stempel is mooi. Fijne dag, ik ga me eens buigen over de uitdaging.groetjes Ingrid

Je@net zei

Super leuke kaart geworden, Marijke!

Bernadet zei

superleuke kaart Marijke

Cornelie zei

Leuke kaart. Daar komt deze stempel wel erg goed voor van pas! Lekkere kleurtjes ook, tof gedaan. Leuke challenge ook trouwens!

Ans Gilbert zei

Superleuke kaart heb je gemaakt, Marijke, wat een leuke stempel is dat..ik vind je kaartje lekker fleurig..Liefs van Ans

Sylvia zei

Erg mooi kaartje en vrolijke kleuren.

Groetjes Sylvia

Sofie zei

Mooie kaart met veel laagjes, echt top!

Kaartenkraam zei

Geweldig leuke kaart, leuk detail die kleine labeltjes met tekst!

groetjes van Ank

Ellen zei

Mooi SU-kaartje! Zo'n weekendje weg met z'n tweeën klinkt ook goed. Gelukkig dat het huis er nog stond toen jullie terugkwamen ;)
Groetjes, Ellen

Anneke. zei

Prachtige kaart! Ook zo mooi afgewerkt.
Groetjes Anneke.

Willy zei

Wat een prachtge kaart, leuk die kleine labeltjes en wat een mooie stempel. Ik vind de kleren echt super!!

Nadine zei

Leuke kaart marijke, gave uitdaging ook! Die stempel is Nice!

Els zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt voor deze uitdaging.
Leuke kleuren ook.
Groetjes, ELs

Marlies zei

Een hele mooie kaart in mooie kleuren, leuk design en ook een leuke stempel! groetjes, Marlies