maandag 7 november 2011

CFY #32 geboortekaartje.

Bij CFY is de challenge dit keer maak een geboortekaartje of iets anders. Nou waren de geboortekaartjes op, dus maar één voor de voorraad gemaakt.  Dit keer heb ik weer een driehoek kaartje gemaakt met label!



Materialen: Papier is van My Mind's Eye, stempel is van Eline, Derwents potloden, stikwerk, div. lint en touw, knoop, rubon van Karens Foster, brads, eyelet, distress inkt 'Peeled paint', embossingfolder..............


Afgelopen zaterdag even naar het boekenfestijn geweest in het beursgebouw van Eindhoven, daar hebben ze ook wat hobbyspulletjes meestal en joepie dit keer hadden ze veel leuke dingen en ook wat stempels, dus lekker wat ingeslagen voor weinig. Een zak bloemen, 400 stuks en 50 brads voor maar 1,95  geweldig toch!!! en echt mooie.

 
                                               Lieve groetjes, Marijke

34 opmerkingen:

lisa zei

Wat een leuke kaart!

Een zak bloemen en brads voor maar 1,95 euro? Dat is zeker een koopje. Ik ben naar de KreaDoe in Utrecht geweest maar daar redde ik het niet met 1,95 euro hoor. Ik heb me ingehouden want met van al dat moois wordt je best wel hebberig!

gr lisa

Knutsel en Zo zei

Wat een gave kaart is dit zeg!

Unknown zei

Wat een lief kaartje. Leuk dat je voor weinig leuke dingen hebt kunnen kopen. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge met je label van Forever Friends.
Groetjes Saskia

Peggy zei

Een heel leuk kaartje.
Zeer mooi ingekleurd.
Je hebt blijkbaar leuke spullen gekocht.
Veel plezier ermee.

Groetjes,
Peggy

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Dat is voor nop! Heerlijk zo'n koopjes!!
Heel leuk geboortekaartje.

Bianca zei

Prachtig kaartje, leuke vorm. Groetjes Bianca

miriam zei

Mooie kaart in een leuk model
gr miriam

Anoniem zei

Oh this is so cute and the colours are lovely. The image is so sweet and i love the shape of the card.
Hugs xx

Cornelie zei

Wat heb je dat gaaf gedaan zeg!!Ik ga dit model onthouden, vind h'm heel erg leuk!!! Ik zou h'm zo in de top 3 bedenken!
Groetjes Cornelie

Monique zei

Wat een superleuk kaartje is dit zeg, leuk deze vorm! Leuk ook dat je weer meedoet met CFY!

Chantal zei

Wat gaaf, zo een driehoek-kaart! Helemaal top!

Groetjes,
Chantal

Frosien zei

Leuke kaart, mooi gemaakt en leuk afgewerkt. Groetjes Frosien

CreaSjouk zei

Mooi hoor!
Leuk model en met het stikrandje is het mooi geworden.
Groetjes Sjoukje

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk model kaartje en dat stikwerk erbij maakt het echt af!!
Leuk om voor zo weinig zoveel leuks in te slaan,

gr annemarie en merit

Helen zei

Wat een leuk kaartje weer. Zal de volgende keer het boekenfestijn op mijn agenda zetten (is tenslotte dichtbij); fijn om te horen dat je zo goed(koop) geslaagd bent. Groetjes.

Sylvia van der Kolk zei

Wat een prachtige kaart.
Erg mooi gemaakt.

Groetjes sylvia.

Marjan zei

Zooo!! Ik vind dit toch een mooierd! Leuk model en van die leuke stiksels ook!
Erg leuk dat je weer mee doet met CFY!

Groetjes, Marjan

Anoniem zei

Ooooh deze vind ik mooi !!!!! Leuke vorm en die tag erin is super ! Bedankt weer voor het meedoen aan onze challenge.
Groetjes Berdien

Astrid en Brenda zei

Wat een leuk model kaart heb je weer gemaakt. Ben deze form van kaart nog niet veel tegen gekomen.
Groetjes Brenda en Astrid

Judith zei

Bedankt voor jullie reactie op mijn blog.

Mooie kaart.

Groetjes Judith

stempelfreaks zei

Wat een gave driehoek kaart heb je gemaakt zeg. Helemaal geweldig. Bedankt voor de tip. Dom dat ik dat nooit gezien heb.
Groetjes Astrid & Larissa

Anke zei

Wat een leuke babykaart.
liefs Tessa & Anke

Joyce Ebben zei

PRACHTIG! Wauw wat heb je dat leuk gedaan! Dat stempeltje, de stiksels, het modelletje... super! Leuk dat je meedoet met CFY! Groetjes Joyce

Marianne Reijgersberg zei

Wat fraai Marijke. Wat een mooi model en wat mooi gemaakt. Je zigzagsteek is heel mooi gedaan.
Groetjes Marianne

Anoniem zei

Ook al zo'n lief geboortekaartje. Wat een leuk modelletje heb je ervan gemaakt.
groetjes Joke

Margo zei

Wat een lieverdje is dit en wat een megadeal hebben jullie gedaan zeg !
Liefs
Margo

Mariken zei

Wat een origineel idee! Ziet er echt erg leuk uit!
Gr-jes Mariken.

Jann-will zei

Wat een leuk idee!!

Bedankt voor het meedoen aan de challenge,
groetjes Wilma

Jolanda Cuper zei

Super wat een ontzettend origineel kaartje! Mooie vorm leuk stoer met die tag!
Groetjes Jolanda.

Nadine zei

Ik vind 'm super! Leuke vorm en zo goed bedacht met die tag! Op mijn na-aaplijst maar weer ;)...

Marlies zei

Een hele mooie en schattige geboorte kaartje! Ook een heel leuk model! Ik heb er spijt van dat ik niet de de boekenbeurs ben geweest. Ik koop nooit boeken want ik ga altijd naar de bieb en ik wist niet dat er ook knutsel spulletjes zouden zijn. Nou ja volgende jaar maar.
groetjes, Marlies

Ellen zei

Heel lief kaartje is 't! En heerlijk ingeslagen voor weinig, lekker is dat hè?! We zien de bloemen en zo vast op je kaarten terug.

groetjes, Ellen

redscrap zei

wat een mooie kaart vind ik dit, supper leuk modelletje, en die koopjes dat is nog eens lekker shoppen!!

Marie-claire zei

Wat een mooie kaart, leuk model ook!

Groetjes Marie-Claire