woensdag 22 juni 2011

Bedankt en leuk nieuws!

Goedemorgen allemaal.

Zie dat we weer nieuwe volgers hebben van harte welkom op ons bloggie en leuk dat jullie volger zijn geworden. Dames bedankt voor jullie leuke en lieve berichtjes op het geslaagd kaartje voor Ronald. Van het weekend hebben we een leuk examenfeest gehad!!

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Lida als dank voor de prachtige candy die vorige week bij mij op de deurmat plofte. Lida de kaart is onderweg naar jou!


De sketch die ik heb gebruikt is van Dutch Card Lovers en vind het een hele leuke sketch dit keer.
Het mooie papier is van EP en heet for the record en is zooooo mooi! Als basis heb ik kraftpapier gebruikt en verder heb ik gebruikt, borderstans van MFT, spellbinders lacey circles, vlinderpons, bloemen, knoop, kreukellint, nietjes, parels, pin, stickerletters van Kaiserkraft enz............

Nog even een fotootje van de candy.


En dan heb ik nog heel leuk nieuws! Bij Girlscardsworld was een DT- Call en daar heb ik aan meegedaan en ben ik uitgekozen om in het DT team te komen!! Superleuk en wat een verrassing, had het niet verwacht. Lijkt me erg leuk om zoiets te doen. Dus jullie zullen in de toekomst af en toe een kaartje zien voor Girlscardworld en natuurlijk hoort daar ook Menscardworld bij.

Dames dit was het weer voor vandaag, ik ga nog even wat huishoudelijke klusjes doen wasjes ophangen en zo........ zucht............. en daarna lekker aan de freubel.

Groetjes, Marijke

35 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Marijke, van harte gefeliciteerd met je dt-schap. Ik had inderdaad je naam al gelezen op het blog.
Deze kaart ziet er ook weer super uit. Staat ook nog op mijn lijstje om te maken.
Groeten Aartje

hennie zei

Wat een gezellig bericht zo op de vroege morgen.
Je kaart is erg geslaagd en je zoon ook las ik.
Geweldig hoor!
Ik wens je nog een fijne dag, groetjes hennie.

Marjolein zei

Hoi Marijke,

Wat een super nieuws zeg, DT bij girlscardworld. Dat is echt heel leuk. Gefeliciteerd hoor!
Mooie kaart ook, leuk zo eens een heel andere indeling van een kaart.

Groetjes,
Marjolein

Irene zei

Hoi Marijke,

gefeliciteerd met je DT-plekje (verbaasd me niks!!) en is Lida niet een schat!! Je zou 2 dingetjes van de Candy krijgen en moet je nu toch eens zien wat het geworden is, dat is echt een mooi bedankkkaartje waard (heb ik ook gedaan.maar kan nog niet op mijn blog want ik wacht nog op iets)!! Ook mijn candy was zoo gaaf, ik geloof dat ze familie is van Santa, hihi!!

Liefs, Irene

Cornelie zei

Jeminikkie wat een leuke dingen allemaal zeg!! Ben nog nooit op het blog geweest, maar ga daar binnenkort even kijken! En straks helemaal natuurlijk, onwijs leuk voor je!
Je kaartje ziet er ook TIPTOP uit, idd heel mooi papier!Leukerdeleukleuk!!
Liefs Cornelie

Cynthia zei

Wat een leuk kaartje. En gefeliciteerd met het behalen van het DT-team.

Ellen zei

Wat een feestelijkheden allemaal. In huize 'molletjes' is het vast erg gezellig de laatste tijd (en daarvoor natuurlijk ook ;))!
Leuk hoor, je DT-schap. Zie uit naar je kaartjes.
Deze mag er ook weer zijn: erg leuk!

groetjes, Ellen

Sieta zei

Hoi Marijke, gefeliciteerd met je DT-schap.
Ik kijk uit naar al het moois wat je hiervoor gaat maken, succes. En een mooie kaart voor Lida, ja de candy ziet er super gaaf uit.

Lieve groetjes Sieta

Joke de Wit zei

Hallo Gefeliciteerd met jullie DT-schap ik ben beniewd naar jullie kaartjes ik ben ook zo verwend door lida de kaart verdiend ze.Groetjes Joke

Marjan zei

Heel mooie kaart! Wat leuk dat je uitgekozen bent, je gaat vast veel mooie dingen maken voor het blog. Veel plezier!

Groetjes, Marjan

José zei

Superleuke kaart marijke! Lekker veel details en kleur.
Nogmaals van harte met je plek in het DT! Onwijs leuk!!!
En ook nog gefeliciteerd met je mooie candy.
Groetjes, Jose

miriam zei

wat een prachtige kaart en veel plezier met je gewonnen prijs

bedankt voor je deelname aan dcl
groetjes miriam

Sanne zei

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! Ik wens je veel plezier en succes op beide blogs! En wat een gave kaart heb je gemaakt!

Liefs Sanne

Annemarie en Merit zei

Gefeliciteerd wat een leuk nieuws heel veel plezier met je nieuwe job!!!

groetjes Annemarie en Merit

Ingrid zei

wat een super mooie kaart is dit
en gefeliciteerd met je plek in het dt-team
groetjes ingrid

Jolanda Cuper zei

Heel gezellig dat je bij ons in het team komt!
Ik zeg van Harte Welkom!
Groetjes Jolanda.

Rosalien Zwackhalen zei

Gefelciteerd met je DT schap. :))
Je kaartje is prachtig, vooral dat kreukellint geeft en leuk effect.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Frosien zei

Wat een prachtige kaart, gefeliciteerd met jullie gewonnen candy. groetjes Frosien

Anoniem zei

Gefeliciteerd hoor Marijke met je dt-schap. Je maakt ook altijd weer van die superleuke kaarten. Zo ook weer deze. Hij is weer erg leuk geworden hoor.
Groetjes Joke

Nadine zei

Gefeliciteerd voor je benoeming in het designteam. En wat een leuk kaartje!

Marianne Reijgersberg zei

Oh wat leuk voor je! Ik vind het niet gek. Je hebt een heel bijzonder mooie stijl van kaarten maken. Ook deze vind ik geweldig.
Groetjes Marianne

alinda zei

Gefeliciteerd!!
Wat een super leuk kaartje weer!
Groetjes alinda

Nathalie zei

Gefeliciteerd!! Je creativiteit is beloond. Veel plezier in het design team.

Groetjes Nathalie

*mieke* zei

Gefeliciteerd met je plek in het DT...verdiend heb je die echt wel want je hebt een hele mooie iegen stijl! Je candy ziet er ook te gek uit en je kaart is ook weer een toppertje!
Groetjes Mieke

Marlies zei

Gefeliciteerd met je DT plek! Heel leuk voor je!
Je kaart is ook weer super mooi!
groetjes, Marlies

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Marijke en Chantal,

Een kaartje voor mij? Maar van wie dan?
Ik had het berichtje op jullie blog nog niet gelezen. Ontzettend leuk en de kaart is ook erg leuk. Meestal zijn de kleuren van de foto op het blog minder, maar bij dit kaartje is het andersom.
Grappig dat lint met die parelmoertjes erop.
Die speld bij de vlinder doet het ook erg goed.
Geen wonder dat je gevraagd wordt voor het designteam. Wat een eer en succes met het kaartjes maken voor hun.
Nog even terug. Die kaart voor je zoon dat hij geslaagd is ( nog proficiat ) is super leuk. Ik vond deze lachwekkend. Een hele gezellige vrolijke kaart.
Nogmaals zeer attend en tot blogs maar weer.
Lieve groetjes Lida

Patricia zei

Gefeliciteerd met je DT-schap (of hoe zeg je zoiets?) je kaartje is weer heel gaaf. Groetjes Patricia

anja curvers zei

Gefeliciteerd met je DT-plek.
Een heel erg leuk kaartje vind dat papier zo mooi. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

Aletta zei

Hallo Marijke,

Wat gezellig dat je het team van Girlscardsworld en Menscardsworld komt versterken, welkom.

Groetjes Aletta

Helen zei

Hoi Marijke, van harte proficiat met je DT-schap. Ben heel benieuwd met wat voor een mooie creaties je ons nog meer gaat verrassen. Succes! Hartelijke groetjes

stempelfreaks zei

Gefeliciteerd met je DT-schap. Wat leuk nieuws!!! veel succes. Je kaart is prachtig geworden. Het papier ziet er inderdaad erg mooi uit.
Groetjes Astrid & Larissa

Cornelie zei

GEFELICITEERD!! TOP 3 bij DCL!!! Terecht!
Liefs Cornelie

Annemieke zei

Wat een leuk nieuws allemaal... Gefeliciteerd met je dt-schap!! Super. En gefeliciteerd met de geweldige candy!! En gefeliciteerd met het behalen van de top3!!! Het is ook echt een super kaartje!
Fijn weekend. Groetjes, Annemieke

Durvina zei

Welkom Marijke bij ons team!
Ik hoop dat je een leuke tijd bij ons zal hebben als DT.
Wat is dit een gave kaart, met wat een mooie kleurencombi!

groetjes, Durvina

greet zei

Een hele mooie kaart en wat een leuk nieuws.
Super dat je in het DT bent gekozen. Heel veel plezier.

Groetjes Greet