woensdag 18 mei 2011

HELLO

Dit keer een kaartje gemaakt met de schets van Dutch Card Lovers, hieronder de schets en mijn uitwerking ervan.



Ik heb de schets een slag gedraaid. Het papier wat ik heb gebruikt is van My Mind's Eye "Magnolia" en het afdrukje heb ik weer met derwentpotloden ingekleurd, uitgeknipt en opgeplakt met 3D foam. Een stiksteek geborduurd met de hand. Ik heb het afdrukje op een hekje gezet wat van crealies is en wij laatst gewonnen hebben bij de dubbele candy. Uit het design papier heb ik verschillende bloemen geknipt en sommige verhoogd opgeplakt met 3D foam. Verder heb ik nog gebruikt: Lint, perlen pen, fineliner, vlinderpons, distress inkt, tekststempeltje en vlinderstempeltje.....................................


Graag doe ik ook met deze kaart mee met de DT call bij Krea 'Teja' , lijkt me erg leuk om dat te doen!
Volgens mij past zo'n kaartje wel bij Krea 'Teja' vrolijk en kleurrijk!!
Dit kaartje doet ook mee bij:
Anyone For Anya - Teen/Punk Card (dit is toch wel een tienerkaartje)
Anything Goes Challenge Blog - Bingo ( Ribbon/flowers/Puches )



Bedankt voor het langskomen en het achterlaten van een berichtje!
groetjes,
Marijke

29 opmerkingen:

José zei

Ik vind haar fantastisch! HELE leuke stempel en erg mooi ingekleurd Marijke! Heel mooi hoe je de bloemen hebt geplaatst en het hekje vind ik ook te gek... hebbe, hebbe, hebbe!
Leuk dat je ook de vlaggetjesstans van MFT hebt besteld. Die is zoooo leuk.
Groetjes,Jose

Irene zei

Superrrrrrrrr leuk kaartje Marijke, dat gedraaide moest ik even ontdekken voordat ik het las en dat hekje is idd ..hebbe, hebbe, hebbe, hihihi! De hebbe-lijst is zoooooooo lang dat wordt nooit wat of ik moet een baantje zoeken en dan kan ik weer niet volop scrappen/bloggen...het leven is zwaar! Leuk dat je aan Challenge meedoet, ik hoef alleen maar op alle nummers die eindigen op 1 en 2 te reageren dus bij jou kom ik daar niet op het net.

Liefs, Irene

manuela zei

wat een mooi kaart en hele leuke stempel en erg mooi ingekleurd Marijke! Heel mooi hoe je de bloemen hebt geplaatst en het hekje vind ik ook
zo leuk gedaan

groetjes
Manuela

Annemarie en Merit zei

wat een vrolijke kaart geweldig dat gewonnen stansje van het hek,mooie prijs.

m@deliefjuh zei

he!! wat leuk gemaakt!! hahah nu moet je het vast worden bij krea teja hahaha want dit is wel een lucky kaart hoor! dat gaat vast helemaal goed komen! ook succes bij onze challenge van anyone for anya :)

Marjan zei

Superkaartje, zulke leuke vrolijke kleuren en mooi gemaakt met dat leuke hekje en de mooie bloemen enz. Voor mij is het een winnaar hoor, succes met beide challenges!

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Een super leuk geheel Marijke, ik vind de details helemaal te gek en mooie kleurencombi!!!

Groetjes Tinie

Helen zei

Wat een vrolijk mooi kaartje. Succes met de challenges en de DT call. Groetjes

Marianne Reijgersberg zei

Wat een vrolijk kaartje is dit zeg! Leuke stempel die je fraai hebt ingekleurd. Grappig zoals je het hekje verwerkt hebt.
Groetjes Marianne

Katy zei

Fab summery colours and fab layout! Thanks for joining us at Anything Goes :)

xxx

Sieta zei

Super leuke kaart en dat hekje staat er mooi op.
Succes met de challenges.
Lieve groetjes Sieta

Tamara Morton zei

Fabbie card I adore your fence just so dare cute..Thank you for joining in our Bingo Challenge at Anything goes

Invitation to our Birthday celebrations.
Tuesday 31st May Anything goes challenge blog! will be 1 year old and to celebrate we are holding a blog hop with candy and prizes to be won. Hope you can come and join us
Hugs
Tamara

Riky zei

een lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt

Ellen zei

Helemaal leuk, deze (tiener)kaart! Een hele gave afdruk en het hekje is ook al zo super om leuke dingen mee te doen. Ik zal helpen duimen voor de DT call. You never know!!

groetjes, Ellen

Jolanda Cuper zei

Prachtig! Zo heerlijk vrolijk! Mooi ingekleurd precies passend bij het papier!
Groetjes Jolanda.

greet zei

Echt heel erg mooi! zo lekker vrolijk en een hele mooie uitwerking van de schets.
Succes met de challenge.

Groetjes Greet

Marlies zei

Een super leuke kaart, hele vrolijke kleuren en een leuke afbeelding!
groetjes, Marlies

Cornelie zei

Wat een onwijs mooi kaartje heb je gemaakt!
KANSHEBBER!!! Succes!
Groetjes cornelie

*mieke* zei

Deze is echt super geworden zeg! En dat hekje is helemaal om van te smullen:-)
Groetjes Mieke

miriam zei

Prachtige vrolijke kaart met mooie details erop

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam

Antoinette zei

Beautiful colours and love the image too...so cute!!

Thank you for joining us at the ‘Anything Goes’ Challenge and I hope you will join us for our next challenge on 31st May for our 1st year Birthday blog hop with loads of goodies to give away!! Hugs Annie xXx

anja curvers zei

Prachtig kaartje mooie kleurtjes. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

Ellen zei

Erg mooie uitwerking van de schets Marijke!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Cornelie zei

Marijke!! Wakker worden!!! Je hebt de eerste prijs bij DCL!! Is dat niet leuk?! Je gaat lekker hè! Zei toch al, kanshebber!! Hij is ook helemaal
top je kaart, gefeliciteerd!

Susan zei

A gorgeous card Marijke. Love your colour combination and that fence border is so cute! Thanks for joining in the Teen/Punk challenge at Anyone for Anya? this week.
Susan xxox
http://stamponme.blogspot.com/

Doodlecraft zei

So cute and punky! love the papers, the fab coloring and the fun embellishments! Thanks for playing along this week at Anyone for Anya! :)

Christa zei

Hoi !! Bedankt voor de lieve reactie op mijn blog. Dit kaartje vind ik echt super mooi. Prachtige kleuren en veel mooie details. Succes met het veroveren van je DT-plekje bij KrejaTeja ! Creatieve groetjes van Christa.

Thea zei

Hoiii, prachtig kaartje zeg!! en hij past zeker bij ons...leuk dat je mee doet aan ons DT-Call.

Groetjes Thea

Unknown zei

Hi there - this image is fab & I love the fence! Thanks for playing at Anythign Goes
Deb.x