zaterdag 30 april 2011

Cadeau tasje


Dit keer hebben ze bij Challenge for You een uitdaging maak een cadeau tasje. Op de blog staat ook de beschrijving van dit cadeau tasje. Heel leuk om te maken!! Mijn neefje wordt morgen 4 jaar en voor hem heb ik dit tasje gemaakt. Ik vind dit wel een stempelafdrukje wat bij hem past, een heerlijk boefje!


Het afdrukje is ingekleurd met derwentpotloden, uitgeknipt en met 3D foam opgeplakt. Het papier is van My Mind's Eye Tango. In het klepje heb ik twee eyelets gemaakt en daardoorheen een touwtje geknoopt, zodat je het dicht kan maken. Verder heb ik brads, plakparels, knoop, touw, distress inkt en een fine-liner gebruikt. De achterkant heb ik nog opgepimpt. De tekststempeltjes zijn van Marianne Design.

 Binnenin een zakje met kleine lolly's gedaan, hier is hij dol op!

Dit tasje doet ook mee bij:
Card for men - Circles
Menscardsworld- bloem

Dames bedankt voor het langskomen en nog een heel fijn en zonnig weekend.
Marijke

29 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Wow wat een super tasje en die stempel is te gek!
Groetjes Jolanda.

Irene zei

Wat is dit leuk! Daar zal de kleine man mee in zijn nopjes zijn!!!

Liefs, Irene

Peggy zei

Een heel leuk tasje!
Hij zal er zeker en vast blij mee zijn.
Groetjes peggy * Mollemieke *

José zei

Oh hij is helemaal leuk zeg! Leuke kleuren, te gekke jongensstempel en leuke details! Toppie!
Groetjes, Jose

Marjan zei

Wat een gaaf tasje voor een klein ventje, echt heel erg leuk gedaan! Leuk ook, de sluiting en de gepimpte achterkant.
En dat je meedoet met CFY natuurlijk :):)

Groetjes, Marjan

Ellen zei

Heel erg leuk zo'n tasje! Ga zo ff kijken hoe dat in zijn werk gaat. Je neefje is er vast heel blij mee. Geniet nog van het weekeinde! Ik ga vandaag asperges eten, dus ik ga maar eens aan de schil, want daar ben ik wel een tijdje zoet mee.

groetjes, Ellen

Cornelie zei

Hoi !! Helemaal leukerdeleukleuk !! Even een vraagje, kunnen jullie mij uitleggen hoe je in vredesnaam reclame, of andere dingen aan de zijkant van je blog krijgt ? Zoals bijv. die say no stempel? Maar ook andere dingen, het lukt mij steeds maar niet. Alvast bedankt! Superleuk cadeautje heb je voor je neefje gemaakt ! Groetjes Cornelie

Cynthia zei

Wat een ontzettend leuk verjaardagszakje daar zal de kleine man vast heel erg blij mee zijn en met de inhoud natuurlijk ook.

Groetjes,

Cynthia

Anoniem zei

Erg mooi !! Leuk gedaan met die eyelets en het touwtje erdoor ! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
Groetjes Berdien

Annemarie en Merit zei

jullie komen leuk voor de dag, gaaf tasje met super leuke afdruk

Anoniem zei

Erg leuk gedaan Marijke. Echt een leuk kado om weg te geven.
Groet Joke

Patricia zei

Je tasje is erg leuk Marijke. Ik zag hem vanavond ook bij mijn vriendin. Deze ga ik zeker onthouden. Superleuk.
Groetjes Patricia

WencheP zei

This is so cool! Thanks for joining us at Cards for Men.

-Wenche

Jann-will zei

Erg leuk, een jongens tasje, goed gedaan.

Dank je voor het meedoen groetjes Wilma

Marlies zei

Wat een leuke cadeautasje, super mooi en ook een hele leuke stempel!!
groetjes, Marlies

Annemieke zei

Die is ook weer erg leuk geworden zeg!! helemaal super. Vind de stempel ook nog steeds zo'n schatje!
Groetjes, Annemieke

Cora zei

Wat een leuk tasje zeg en lekker stoere kleurtjes :) Dankjewel voor het meedoen met de challenge :)

Monique zei

Erg leuk zeg, dat tasje zal ook wel goed in de smaak vallen! :) Bedankt voor je deelname aan CFY!

greet zei

Wat een geweldig cadeautasje! helemaal stoer voor een knul.

Groetjes Greet

Aletta zei

Wat een leuke stempel...

en een prachtige tasje heb je gemaakt.

Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Menscardworld.

Groetjes, Aletta

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Marijke,
Wat een mooie kleur blauw en wat een zeer leuk geheel is het geworden. Zowel de voor- en achterkant en natuurlijk de inhoud.
Je maakt zeker een kansje voor de challenge als ik het voor het zeggen hebt.
Succes.
Groetjes Lida

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig tasje. Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Menscardsworld.
Groetjes van Jacqueline

Anke zei

Wat een mooi tasje.
Heel leuk.
liefs Tessa & Anke

Frosien zei

Chantal, gefeliciteerd met je prijs, de nestabilities bij candy van Tinie, wat leuk dat jij dit geworden bent. Je hebt een leuke blog en je maakt leuke kaarten, ik word direct maar volger van je. Groetjes Frosien

manuela zei

Wat een mooi cadeautasje.en leuk gedaan met die eyelets en het touwtje erdoor !
. Je hebt een leuke blog en je maakt leuke kaarten, ik ben volger van je geworden

groetjes
Manuela

stempelfreaks zei

wat een onwijs leuk tasje heb je gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

Alison zei

Love your colour scheme and that image is perfect- great project! Thanks for joining CFM for our circles challenge- good luck!
Hugs, Alison x

Marianne Reijgersberg zei

Wat is die leuk geworden. Stoeren kleuren combi en wat een geinig stempeltje.
groetjes Marianne

Helen zei

Wat een leuk tasje is dit geworden.