woensdag 9 maart 2011

loveee!

Hoi,
Deze week heb ik vakantie en heb ik weer eens tijd om een kaartje te maken. Bij Dutch card lovers hebben ze nu ook een challenge voor kinderen en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt. Het is een sketch challenge!
Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design "Fika" en deze kleuren vind ik erg mooi.
Het afdrukje is een magnoliaatje en die heb ik ingekleurd met derwentpotloden en verder heb ik nog lint gebruikt, bloemen en parels. Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden!!

 Heel veel groetjes,
Chantal

22 opmerkingen:

Cynthia zei

Hallo Chantal,

Jeetje deze is mooi. Hou zelf ook erg van paars. En wat een mooie bloemen! Heel veel succes met de challenge.

Groetjes,

Cynthia

Aartje zei

Hallo Chantal, wat een mooie kaart. Leuk zo'n aparte challenge voor kids. Anne doet ook al mee. Lekker dat je deze week vakantie hebt, geniet ervan

Groeten Aartje

Patricia zei

Wat een schattig kaartje Chantal. Leuk met die blokjes aan de zijkant. Groetjes Patricia

Tinie zei

Wat een schitterend kaartje en volgens mij zijn de bloemen ook gearriveerd:) Super he!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Je kaartje is prachtig, Chantal! Je maakt een goede kans,hoor!! Ik vind deze kleuren ook erg mooi en ik vind het zo leuk dat jij en je mams samen scrappen!

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Super Chantal dat heb je geweldig gemaakt!
Groetjes Jolanda.

*mieke* zei

Heel erg mooi Chantal en natuurlijk succes met de challenge!
Groetjes Mieke

Marlies zei

Hele leuke kaart Chantal, hele mooie kleuren.
Je moeder heeft trouwens ook een hele leuke kaart gemaakt. Ik vind het heel leuk dat jij en je moeder samen bloggen en jullie maken ook hele leuke kaarten dus natuurlijk ga ik jullie ook volgen.
Veel succes met de challenge.
groetjes, Marlies

Anoniem zei

Wat een schatje en wat een leuke kleuren. Echt heel mooi.

stempelfreaks zei

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt.
Groetjes Astrid & Larissa

Annemarie en Merit zei

heel leuk Chantal en die kleuren van het Fika papier zijn zo mooi, succes met de challenge, en lekker dat je nog vakantie hebt( wij zijn het bijna weer al vergeten) genietr nog lekker even!!!

gr annemarie en merit

Helen zei

Heel mooi kaartje. Succes met de challenge

Marijke zei

Wat een mooie kaart Chantal. Veel succes in de challenge

Sieta zei

Hoi Chantal,
Je kaart is prachtig geworden en ja heeeel mooi papier gebruikt.
Lieve groetjes Sieta

miriam zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt chaantal.En ook zo mooi ingekleurd.

Mindy komt morgenavond ook nog even kijken naar je kaartje

leuk dat je hebt meegedaan met de kinderchallenge

gr miriam

Tinie zei

Lekker he die vakantie, geniet er maar van!! En als je dan nog meer van die mooie kaarten maakt dan gaan wij ervan genieten!!
groetjes Tinie

Ellen zei

Wow Chantal wat een plaatje!!!
Je hebt het afdrukje prachtig ingekleurd en ook hele mooie bloemen gebruikt.
Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

Groetjes Ellen

Durvina zei

Wat een schattig kaartje met deze onschuldig kijkende Tilda.

groetjes, Durvina

Mariken zei

Wat een mooie kaarten maken jullie! En leuk dat jullie op mijn blog zijn komen kijken!
Grappig, heten jullie Mol met je achternaam? Wij ook!!
Gr-jes Mariken.

anja curvers zei

Wow chantal wat een prachtig kaartje zeg echt heel erg mooi hoor. Bedankt dat je hebt meegedaan bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Jee Chantal wat een schitterende kaart. En wat kan jij prachtig kleuren.Een echt top talent.:))
Leuk dat je meedoet met ons.

Groetjes Rosalien

miriam zei

woooooooooooooooooooooow! wat kun jij dit goed meis ga zo door

bedankt voor het meedoen met mijn sketch

gr mindy