dinsdag 25 januari 2011

Witte uitdaging

De uitdaging bij DoubleDutch is maak een witte kaart en alleen de afbeelding mag gekleurd zijn. Tja moest ik natuurlijk ook even uitproberen. Erg makkelijk was het niet! Ik heb nog niet zo'n mooi apparaat waar je leuke achtergronden en stansjes mee kan maken. Maar het is me toch wel gelukt om er iets van te maken en heb er een kerstkaart van gemaakt. Mijn voornemen is om elke maand 1 of 2 kerstkaarten te maken :). Heb weer gekozen voor een tentkaart, het stempelt je is van Bildmalarna "Christmas bears".

Voor het achtergrondpapier heb ik sneeuwsterren embossingmal gebruikt. Ouderwets met mal en lichtbak. Verder washi papier (geloof dat het zo heet), sneeuwsterren, knopen, brad en parels gebruikt. Lekker nog wat glitters erop gedaan.





Deze kaart doet mee met de challenge van:
Double Dutch White Wiches
The Shabby Tea Room Winter Wonderland

Zo nu ga ik weer aan een nieuwe uitdaging beginnen en mannenkaart!

Groetjes en tot de volgende keer,
Marijke

18 opmerkingen:

Tinie zei

Hij is mooi geworden hoor!! En dan ook allemaal handwerk! Leuk is zo’n tentkaart, die ga ik ook nog eens maken.
Succes met de challenges.
groetjes Tinie

*mieke* zei

Ook al heb je niet zo'n apparaatje...ik vind je kaart er niet minder mooi om. Misschien juist wel mooier:-)
Groetjes Mieke

Tinie zei

Hoi, ik zie dat de andere Tinie al een reactie had gegeven, die had gisteren ook al zo'n mooie op haar blog, maar die van jullie is ook helemaal geweldig!! Ik vind het een super leuk idee!

Groetjes Tinie

stempelfreaks zei

Jeetje wat een gaaf kaartje is dit geworden. Wat een goed voornemen van de kerstkaartjes!!
Groetjes Astrid & Larissa

Riet zei

Wat een practige kaart Marijke,leuke stempel,mooi ingekleurd.

Liefs Riet.

Cynthia zei

Hallo Marijke,

Wat een mooie kaart weer. Ik vind het ook wel leuk dat je nu kan zien dat je ook zonder al die apparaten een hele mooie kaart kan maken! Succes met de challenges.

Groetjes,

Cynthia

Patricia zei

Hij is goed gelukt Marijke. Erg mooi en ook slim om nu al met de kerstkaarten te beginnen.
Anders ben je in december straks weer zo druk.
Groetjes Patricia

Peggy zei

Hallo,

Bedankt voor jullie leuk berichtje op mijn blog.
Je hebt ook een hele mooie blog met veel prachtige kaarten en zeer mooie ingekleurde stempels.
Tot nog eens
Groetjes Peggy * Mollemieke*

Peggy zei

Oh ja, jullie hebben er een volger bij ;-)
Peggy * Mollemieke *

Nicole zei

Very pretty! Love the snowflakes! Thanks for playing along with us at TSTR! :)

Helen zei

Hoi Marijke, mooi gemaakt hoor (zonder machine hulpmiddelen). Ik heb me maar niet aan deze challenge gewaagd (vond het te lastig). Leuk stempeltje ook. Goed idee van die kerstkaarten; ik heb nog een leuke blog: http://kitty-kerstkaartenclub.blogspot.com/; kerst van januari tot december (voor scrap en borduurkaarten) - neem er eens een kijkje. Hartelijke groetjes, Helen

Sanne zei

Nou, hij is goed gelukt hoor! Ik wilde ook meedoen aan de challenge, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen. Jullie gelukkig wel! Succes ermee!

Liefs Sanne

Lia zei

Prachtige kaart heb je gemaakt,

groetjes Lia

Anoniem zei

Ik vind je kaartje erg leuk geworden. En de stempel vind ik echt super mooi ingekleurd. Succes met de challenge!!!

Groetjes Elise

Jolanda zei

Die ziet er super gaaf uit Marijke
Bedankt voor het meedoen met de Double Dutch Challenge!
Groetjes Jolanda

Melissa Bove zei

So beautiful! Love those snowflakes! Thank you so much for joining us this week in the Tea Room! :)

Clare zei

great card, love the sparkle! thanks for joining us this week at the Shabby Tea Room! : )

Aartje zei

Hallo Marijke en Chantal, wat leuk dat jullie op mijn blog langskwamen. Ik was natuurlijk benieuwd naar jullie witte kaart. Hij is prachtig. Heeft het bij jullie ook veel hoofdbrekens gekost? Ik heb er toch wel lang over na moeten denken voordat ik een beetje een idee had hoe ik het aan zou gaan pakken.
groeten Aartje