zondag 30 januari 2011

Jongenskaart/kauwgompakje

Allereerst bedankt voor jullie lieve en leuke berichtjes op de mannenkaart. Nu heb ik vandaag een jongensverjaardag en heb daarvoor een kauwgompakje gescrapt. Dit idee heb ik ergens op een blog gezien alleen weet niet meer waar precies. Ik heb eerst het papieren omhulsel van het kauwgompakje voorzichtig opengemaakt en nagetrokken op blauw kaartpapier en in elkaargeplakt. Daaromheen een flapje van hetzelfde papier gemaakt. Voorop weer een kalendertje van internet afgeplukt en wat knoopjes erop geplakt.

In de binnenkant van het flapje en zakje gemaakt waar geld in kan doen. Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye "Tango" en verder heb ik wat brads, knopen en lintje gebruikt.
Met witte gelpen streepjes gemaakt langs de randen en een verjaardagtekst gestempeld. Om het geheel nog een lintje gemaakt zodat je het dicht kan strikken.Zo nu ga ik nog even freubelen en dan naar de verjaardag.

Fijne zondag verder,
Marijke

17 opmerkingen:

Tinie zei

Die is mooi geworden!!! Leuk idee en je hebt ook schitterend papier gebruikt!!!

Groetjes Tinie

*mieke* zei

Ik vind het een super idee...en erg mooi uitgevoerd!
Groetjes Mieke

Anoniem zei

Wat leuk gemaakt! Ziet er mooi uit.
Groetjes, Myriam

Ellen zei

Super! En dan niet alleen het idee, maar ook het papier: echt gaaf.

groetjes, Ellen

Anoniem zei

Wat een onwijs leuk idee zeg om een kauwgompakje te scrappen als een jongenscadeautje. Echt heel mooi geworden en het papier is ook prachtig. Dit ga ik zeker onthouden.

Bedankt voor al je leuke berichtjes op mijn blog.

Tinie zei

Echt leuk hoor!! Alleen geld geven is ook zo saai en zo geef je toch een klein kadootje!Dit ga ik proberen dit te onthouden.....
groetjes Tinie

Helen zei

Leuk idee, eentje om te onthouden. Groetjes Helen

Marjan zei

Ik vind dit echt een gave kaart! Het is qua kleur helemaal goed voor een jongen. Zo is een geldcadeautje geven pas leuk!

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Marijke, Goed dat je het onthouden hebt van dat kawgom pakje. Hij is heel erg leuk geworden en ook weer een idee voor mij om te onthouden. Zo leren we wat van elkaar.
Hartelijke groetjes Lida

Sanne zei

Leuk ideen en erg leuk uitgewerkt! Die ga ik onthouden!

Liefs Sanne

Astrid en Brenda zei

Wat een leuke jongens kaart is het geworden. Leuke kleuren combinatie gebruikt.
Groetjes brenda en astrid

Patricia zei

Wat een superleuk idee Marijke. Ik heb dit nog nooit gezien. Ik ga deze zeker onthouden. Groetjes Patricia

stempelfreaks zei

Jeetje wat een leuk idee zeg. Ik vind hem hartstikke mooi geworden.
Groetjes Astrid & Larissa

Colien zei

Wat een leuk idee! Dit zal zeker een kado zijn wat bij een jongen in de smaak (letterlijk, ha, ha) valt! Erg mooi geworden!

grtz.Colien

Cynthia zei

Hallo Marijke,

Wat een origineel kado. Heel erg leuk.

Groetjes,

Cynthia

Anita zei

hoi Marijke en Chantal,
Proficiat,
jullie hebben de blogcandy bij mij gewonnen,
bij Anita's Design,
kun je je adres eens doormailen naar Hobbyschuurtje@telenet.be,
zodat ik hem kan toe sturen,
grtjs Anita

Creative vlinder zei

Bedankt voor jullie berichtje! Wat een leuke creaties maken jullie. Erg leuk idee dit kouwgompakje....
Ik ben gelijk volger van jullie geworden!!!
Grt Nadia