maandag 6 december 2010

Kerstkaartje ROOD


Dit kaartje lag al klaar maar het was nogal donker binnen om een foto te maken. Niet dat ze nu zo geweldig zijn geworden, de foto's, maar het moet maar. Met dit kaartje doe ik mee met twee challenges. Namelijk bij Derwent kleuren (Rood en Kerst) en bij Hobbystempels.nl met challenge 4.

Het papier is van Marianne Design, Pretty paper bloc Scandinavian Christmas.
Het stempeltje is een Magnoliaatje ingekleurd met derwentpotloden. Het tekststempeltje is van de Action. Verder nog wat sneeuwsterren, parels en natuurlijk glitter.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:


Nog een fijne avond verder, ik ga zo even rondkijken op jullie blogs,
Marijke

12 opmerkingen:

stempelfreaks zei

Wat een schattig kaartje is dit zeg! Succes met de challenges.
Groetjes Astrid & Larissa

Tinie zei

Wowwww die laatste foto is helemaal goed hoor, wat mooi ingekleurd, heel mooi.

Succes en groetjes Tinie

Nathalie zei

Hoi, deze kaart is zeker een grote kanshebber. Succes!

Groetjes,
Nathalie

Marjan zei

HEEl erg leuk kaartje heb je gemaakt in deze frisse kleuren. Leuk dat papier met de kruissteekjes erachter, doet het goed!
Veel succes!

Groetjes, Marjan

Patricia zei

Prachtig kaartje Marijke. Leuk dat je veel rood hebt gebruikt. Dat maakt het heel vrolijk. Groetjes Patricia

Ellen zei

Hoi dames,

Ik heb eens rondgesnuffeld op jullie blog (kwam ik via via op terecht) en ik vind jullie kaarten erg leuk! Geeft ook weer inspiratie voor mijn eigen kaarten. Ik hoop dat mijn dochter (is nu 9)ook warm gaat lopen voor deze hobby. Lijkt me gezellig!
groetjes, Ellen

Nicole zei

Wat een mooi kaartje is dit, zeg. En ook mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Tinie zei

Bedankt voor je reacties, stel het zeer op prijs!!

Groetjes Tinie

Dina zei

een heel mooi kaartje, bedankt voor het meedoen bij derwent

Joke de Wit zei

Hallo leuk dat jullie volger zijn geworden van mijn blog en ben gelijk ook volger geworden van jullie blog mijn favorite bezigheid is behalve kaarten maken natuurlijk rond kijken op andere blogs om ideetjes op tedoen en ik denk dat ik vaak op jullie blog zal kijken want jullie kaarten zijn erg mooi. Gr. Joke

Ellen zei

Ha dames,

Ik heb op mijn blog een leuk berichtje voor jullie....
groetjes, Ellen

nicolet zei

Prachtig kaartje geworden! Leuk dat je meedoet aan de challenge!
Groetjes Nicolet